Współpraca

Jasne zasady

To proste.

Umawiamy się telefonicznie, przyjeżdżam na miejsce, robię wycenę. 

Dogadujemy się co do warunków współpracy, czasu realizacji i sposobu kontaktu.

 

Terminowość

Ustalając datę rozpoczęcia i zakończenia prac, bierzemy pod uwagę wiele czynników np. pogodowych.  

Nigdy nie podajemy “wyżyłowanego” terminu zakończenia prac. 

Zawsze doliczamy czas na sytuacje nieoczekiwane.  

Dzięki temu masz pewność, że skończymy w terminie.

Estetyka pracy

To jeden z elementów, na który zwracamy szczególną uwagę. 

Osłony na buty czy na liny – to akcesoria obowiązkowe.

 Duże doświadczenie jakie mamy w zjazdach, pozwala chronić fasadę budynku. Współpracując z nami masz również gwarancję, że opuszczony teren zostanie uporządkowany.

 

Wiarygodność

Każde ważniejsze ustalenie (słowne czy telefoniczne) staramy się podsumować wiadomością tekstową. 

Taka praktyka obliguje nas do odpowiedzialności za dane słowo, a Tobie daje podstawę, aby oczekiwać wywiązania się z ustaleń (w drugą stronę również).


Odpowiedzialność

Ubezpieczenie na 1 mln. w PZU które aktualnie posiadamy, daje gwarancję, że w razie jakichkolwiek strat poniesionych w wyniku prac prowadzonych przez naszą firmę, będziemy w stanie ponieść odpowiedzialność finansową.

 

Raportowanie

Przyjęliśmy wygodną formę komunikacji ze zleceniodawcą, która polega na raportowaniu klientowi postępów pracy za pomocą krótkich wiadomości tekstowych i zdjęć. Niby nic odkrywczego, ale oszczędza sporo czasu obu stronom.

Kontakt

A właściwie jego brak to problem szeroko pojętej branży budowlanej. Wiemy, że to niezwykle frustrujące.

Szanujemy naszych zleceniodawców. 

Nie zawsze mamy możliwość odebrać telefon podczas pracy, ale zawsze oddzwaniamy, gdy tylko pojawia się taka możliwość.